080808

Det hände idag igen, jag blev väckt av en telefonförsäljarjävel! läste dom inte min blogg igår, fattar dom inte att jag inte vill bli väckt? förmodligen inte

löpningen som var inplanerad igår blev aldrig av, men, jag ska nog springa idag istället - fast egentligen, vad hjälper det? har träningsläger i helgen och det är inte så att jag kommer bygga upp min kondis på en dag..

Förövrigt så har jag inget speciellt planerat idag. Funderar på att lägga mig tidigt för att kunna gå upp vid halv fem tiden och kolla os-handbollen på tv. vi får väl se.

Ahora voy a äta frukost.
Ciao bella!

ps. sveriges baksida fyller år idag, eller det är deras dag , 08. När  fan är det våran dag  då?Resten av året?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0