161 DAGAR KVAR

Hade ju som sagt Naturkunskapslektion idag, mittt favoritämne! Läraren började med att förklara att vi läser både A och B kursen samtidigt och skulle försöka förklara upplägget men det blev bara ännu mer förvirrande. Lyssnade inte så värst noga men krångligt verkar det iallafall. Sedan babblade han på om celler eller nåt sånt, eftersom jag är sämst på naturkunskap och inte är ett dugg intresserad så förstod jag ingenting utav vad han sa, även fast jag försökta anstränga mig ibland. nonsens! Det enda jag fick in var att vi skulle läsa igenom en 13 sidig (!!!!!!!) text och besvara frågor. KUL!

Träning om 30 min, och idag ska JAG hålla i uppvärmning, Fotboll blir det. Vilket jävla förtroende.
 
Nedräkningen har förresten börjat, 161 skoldagar kvar till studenten! Fyfan vad skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0