FASHION BY ?

hemma igen efter en väldigt kort skoldag. Dagens lektion,småföretagande, ägnades åt att gå igenom "huvudämnet" och troligen det som kommer att kallas projektarbete de återstående terminerna, UF företag...
Det började faktiskt ganska bra, vi bildade en grupp och samsades om vad vi skulle ha för vara/tjänst, vad det är avslöjar jag inte förräns det blir verklighet. Men jag hoppas och tror att det blir bra :)

Ingen skola imorgon,  det enda ämnet som är schemalagt imorgon är Historia B och den kursen läser jag inte. gött!


Förresten så såg jag ju handbollsmatchen, Sverige-Kina imorse... Jag ställde klockan på 06.00 för att kolla och det kan jag erkänna att det var det onödigaste den här veckan, 3 mål på 19 minuter är inget att hurra för direkt, snarare pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0