FÖRSTA SKOLDAGEN

Första skoldagen, varade i cirka 20 minuter. Skönt som fan! Fick vårt nya schema och det ser ganska lovande ut, inte speciellt många lektioner och korta dagar. Perfekt!

Efter skolan gjorde jag en snabbvisit hos kicki sedan åkte jag till stan och träffa P. Vi åt sushi, vilket var förjävla gott och förjävla längesen!
Kollade lite i affärerna med, hittade en kofta på gina för 149:-(!!!!) som P köpte till mig ♥ hittade även ett par jeans, diesel för 250 kronor, VILKET KAP!pictures will surely come
                                                    
Känner att jag shoppat bort fööör mycket pengar de senaste veckorna, shoppoholic?.....iofs  bättre än alcoholic. 

Imorgon är det skola igen, 08.00 -11.00- palla


                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0