GOD MORGON

Uppe tidigt idag igen, vet inte varför men det känns som att jag redan kommit in i den omtalade dygnsrytmen...
När jag ändå är uppe i tid så funderar jag på att pallra mig ner till fotbollsplanen här nere för att kolla på när lillebror är med och inviger den nya konstgräsplanen, eller ska jag kolla på OS finalen i handboll istället som pågår nu? återstår att se.

Idag åker resten av familjen till smögen på nån födelsedagsfest, blir borta över natten. Men jag har hört nu att pappa fått för sig att åka hem tidigt imorgon bitti, så det lär inte bli speciellt länge jag är ensam :/

Ahora voy a äta frulle, hasta luego!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA, vad gör du på blondinbellas blogg kära du? :)

2008-08-23 @ 10:46:16
URL: http://mallejum.blogg.se/
Postat av: viola

Svar: Under min ipod så står det typ get så trycker du på det så kan du göra en egen. Instruktioner står där.

2008-08-23 @ 12:17:33
URL: http://baaraviolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0