EN MYSIG UPPTÄCKT PÅ STRANDEN

Såg det här odjuret redan igår när jag slog upp aftonbladets startsida på datorn.
Jag äcklades och började nästan må illa, när jag sedan ser rubriken att det är ett "strandfynd" blir jag ännu mer rädd, tänk om man skulle bli bemött av något sånt där på stranden, usch och fy. jag stängde ner sidan..

Eftersom jag har aftonbladet.se som startsida så fick jag syn på detta monster idag igen. Jag bestämde mig för att läsa mer om det, för att få reda på vad det var för något, men jag fick inget svar- ingen vet  Vissa tror att det är ett havsmonster, ett kattdjur eller t.o.m en utomjording - andra tror att det bara är en bluff.
Personligen så tycker jag att det ser ut som en rabiessmittad ET varelse blandat med en katt/apa/människa. Odjuret har ingen päls - förmodligen för att den legat länge i vattnet (mysigt att bada i den pälsen, mmmm) Kollar man på bilden så kan man se att djuret, vad det nu är, inte har några riktiga tassar heller, det ser mer ut som grisfötter eller koklövar. (?)
En apa som fått barn med en katt, ap-katten har sedan vart med en ko vars barn blev ihop med en gris och fick barn - som därefter blev rabiessmittad. Skum koppling och minst trovärdig men vad är det för nåt då?
Apa, gris, katt, ko, människa eller UFO, vad det än är så ser den grymt äcklig ut, riktigt vidrig.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3021369.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0