OS I BORTFÖRKLARINGAR

Denna veckans sista träning är gjord och nu är jag ledig hela helgen, förutom ett eget löppass i relativt högt tempo i 45 minuter (?) jomenvisst.
Ensam hemma också, fredag - lördag, skönt ska det bli, har inte vart ensam hemma sedan förra sommaren, sitter på sin plats nu vill jag lova.

OJOJOJ, nån svensk spjutkastarsnubbe på tv nu som säkerliger tagit OS guld i bortförklaringar, var det inte konstig uppladdning, så var det halt på banan eller så var spjutet för tungt. är det inte samma för alla eller regnade det bara när han skulle kasta? äh bluff


Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan! det är just nu tävling i min blogg om ett supersnygg halsband, sponsrat från www.finasmycken.nu. Om du blir vinnaren kommer halsbandet skickas direkt till dig från butiken.

all info finna på min blogg!



tack på förhand! kram emelie

2008-08-22 @ 12:45:41
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0