SKATTJAKT?

Gick på skattjakt  in till Kelvins rum och direkt då jag kom innanför dörren hittade jag en tuggummipåse som var nästintill full, OJ vad jag sparade pengar där!  (haha vadå skattjakt? jag bara ställde in dammsugaren!)
När jag kom hem från jobbet, (en timma för tidigt smet jag) så började jag tokstäda mitt rum, dammsög, dammade, rensade undan och bäddade sängen, rent och snyggt här nu.

Fröken röd kom också på besök idag och har väl planerat att stanna i 4-5 dagar, blir tvungen att dras med henne nu också i värmen, samt  överdosera ipren i några dagar, som om det inte var nog med allt annat.
 


Pappa ringde för ett tag sen och fråga om jag ville följa med och äta (idag igen)han sa att han skulle komma snart men han har då inte dykt upp än, jag är hungrig vafan - Ge mig sushi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0