THE VERY LAST SUNDAY

Min sista helg, på mitt sista sommarlov har spenderats i en handbollshall.......... Rätt tragiskt om man tänker efter men å andra sidan så vann vi ju cupen, positivt. Laget som vi mötte första dagen och förlorade mot mötte vi idag igen, och vi utklassade dom!

Igår var jag på stan med Lelle, de va engentligen inte menat att jag skulle köpa nåt men lite nya grejer blev  det allt, En  sidenjacka, ett par jeans och en body - allt detta för 245:- (plus presentkort) riktiga kap om man frågar mig! bilder kommer senare., någon gång.

Sitter här nu och är jääääävligt sugen på nåt gött, funderar på att åka iväg till affären och köpa mig nåt riktigt sliskigt som bara lägger sig som ett extra fettlager runt hela kroppen. mumma!

Kommentarer
Postat av: ida

jag vill se bilder

2008-08-17 @ 21:08:43
URL: http://lillalillaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0