DAN EFTER DOPPAREDAN

25 December, dagen efter julaufton och dagen innan Lund, så har de alltid varit. Jag har spelat Lundaspelen så länge jag kan minnas och jag vet inte ens hur det känns att vara hemma i mellandagarna - det får jag ta reda på nästa år. För i år är nämnligen mitt sista lund år. Blandade känslor faktiskt, det känns både sorgligt och skönt på samma gång.


Dagen idag kommer iallafall gå åt till att packa, passar bra eftersom jag inte har nåt annat för mig idag då allt verkar vara stängt. 
Frågan är bara vad man ska ha med sig, hur mycket,vilken väska, hur många väskor? Åh, jag känner på mig redan nu att det kommer att bli problem.

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0