"EN MISSHANDLING MOT MITT YTTRE"

...... det var precis dom orden en kvinna på insider nyss använde för att beskriva sin misslyckade skönhetsoperation.
Jag blir så trött, så himla trött! Det låter som om nån tvingat henne att lägga sig under knivarna och sedan rört runt med en elvisp i ansiktet på henne - mot hennes vilja. Det är väl på egen risk man skönhetsopererar sig, ingen har tvingat dig att lyfta ögonlocken, eller? Sen att läkaren som jobbar på kliniken inte verkar vara utbildad är ju en annan femma, men det är kanske sånt man bör kolla upp innan man går in och gör en skönhetsoperation. jag blir så trött.













WOAAAH MIN GUDFAR PÅ TV, kanal lokal
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0