FIREFLIES

Klockan 09.00 vaknade jag och insåg att det bara var 30 minuter kvar tills träningen började i Kristinedal. Helt yrvaken flög jag upp ur sängen, packade väskan, drog på mig träningskläder, slängde i mig lite frukost,  satte mig i bilen och åkte till träningen. Stress, men jag hann!

Är nu hemma igen efter att ha vart i både skolan och allum en sväng. Hittade som vanligt ingenting och jag funderar helt seriöst på att lägga ner allt som har med affärer och shopping att göra. Bara massa slöseri med tid eftersom jag ändå aldrig hittar någonting - när jag väl hittar så är det antingen slut eller så finns det inte i min storlek. toppen!

Är lika trött nu som jag var imorse när jag vaknade - - -  powernap



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0