HAMMIS TILL FRULLE

Precis som jag sagt innan så har lärarna gett oss kompledigt idag, men jag ska till skolan ändå. Bara för att jag gillar skolan så mycket!!
Nej, men det är hamburgare i bamba och det får man ju fan inte missa. Vår bamba har en jävla förmåga att lägga hamburgare på schemat de dagarna jag är ledig..

Fick förresten hem klänningen igår som jag hade beställt, den klänningen som jag har velat ha ett tag nu men som alltid lyckats va slut när jag tänkt beställa.. Men igår fick jag iallafall hem den, MEN, den var konstig.. Jävligt krånglig att få både på och av så jag funderar på att skicka tillbaka den.. Köpte ju faktiskt en liknanade på gina som var både billigare och mindre krånglig..
Mycket slit för ingenting, menmen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0