I'M ALIVE

Nej, jag har inte dött, men jag är påväg, typ.
Skoldagen började med träning, som vanligt. Sen var det dags för monterbygge, och det tog en jävulusisk tid! Vid halv fyra tiden orkade jag inte med bygget och allt vad det var mer utan åkte istället iväg till linnéplatse för att hämta vår skylt som ska sättas upp i montern. Efter många om och men så fick jag tillslut skylten, alldeles för sent dock. Fick racea hem till partille eftersom träningen började kl 5, anlände till hallen några sekunder innan 5, men jag hann ändå. Tomgångskörde i 1,5 timma, dock ingen imponerande insats, men jag tog mig igenom den, det räcker så..

Är hemma nu, försöker stressa ner lite för imorgon är det back to stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0