AUNT

Alla julklappar är  inslagna och jag sitter nu här och försöker tvinga fram julstämningen. Har laddat ner ca 10 album med julmusik som jag ska plåga resten av familjen med resten av dagen idag samt hela dagen imorgon. Julstämning eller ej - här ska firas!

Fick precis ett mms av min syster, en bild på hennes för tidiga, men sena julklapp. Hon födde en flicka igår, söt va hon också, det ligger väl i släkten antar jag, haha! Jag har blivit moster, och pappa har blivit morfar, det var på tiden!

Jag ringde honom för att meddela detta, tänkte att det kunde vart intressant för honom att veta.

- Hej, du har blivit morfar!
- Har jag ringt morfar?!
- Nej asså, du har blivit morfar
- Jag har inte ringt morfar
- DU HAR BLIVIT MORFAR
Klick*

Hinner tyvärr inte köpa någon hörapparat till honom i julklapp, det får bli när han fyller år.

 


so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0