WISH US LUCK!

Det blev en sen natt för mig då jag som så många andra gånger spenderade tid på saker som är helt ovettiga. Inatt var det Kelvins nya spel Sune-Pussjakten som höll mig vaken. Satt dock inte uppe helt i onödan eftersom jag faktiskt varvade spelet - bra gjort av mig!

Idag bär det  som sagt av till Lund och Lundaspelen för sista gången. Väskan är färdigpackad, iPoden är laddad och det mesta är nog klart känns det som.
Har jag tur så kommer jag åt någon dator när jag är där nere, jeppssons dator brukar ju alltid vara en trogen vän på resorna - så kanske det kommer någon liten uppdatering då och då. Men jag lovar ingenting, absolut ingenting!




Keep your fingers crossed
see you,

Kommentarer
Postat av: kicki

Good luck! och kom hem snabbt :)

2008-12-26 @ 17:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0