KORS I TAKET

Nästan hela dagen har tillbringats med pappa, vilket inte är ofta. VI började med att äta. Sushin som jag hade blivit lovad blev inget av utan jag fick nöja mig med pannkakor och thai mat - iofs inte illa pinkat det heller.
När vi ätit klart tog vi en snabbis förbi backaplan och gina tricot. Sprang in där och rea-fyndade en gul body som jag tänkte ha till mig nya kjol. Åkte sedan vidare till frölunda, träffa lite folk(?) Styrde sedan kosan mot sävedalen -Triumf glass. Satte oss ner och tog en klass, när vi var klara med det åkte jag till limit för att kolla lite på deras "butiken-upphör-rea" vilket den förövrigt har hållt på göra ett jävla tag, typ ett halvår. Fick där köpt mig ett korallfärgat baslinne, pärlörhängen och ett halsband från mami.
Vi åkte sedan hem, lämnade min bil, satte oss i pappas och åkte mot stan- en jävligt onödig tripp enligt mig eftersom vi inte fick gjort nåt vettigt.
Åkte sedan istället tillbaka till Partille för att handla lite mat - rätt snålt med det hemma nu eftersom inte mamma är hemma, kom på mig själv igår med att jag inte ätit på hela dan..
Väl på allum skrällde pappa, han erbjöd sig att köpa en jacka till mig - KORS I TAKET, skyndade mig fort som fan till kassa med jackan innan han skulle ångra sig. Erbjöd mig att betala men icke - Lite klirrklirr i kassan och sen va jackan min. JIHA! 
                                               
                                                 


Sitter nu här hemma efter att ha lagat middag till mig själv, kyckling med cocosmjölk och bambuskott, om ni bara visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0