UPDATE

Idag var jag uppe med tuppen och gick till jobbet. Kom dit och insåg att det inte fanns någon nyckel som jag skulle behöva för att kunna genomföra arbetet. Idioten hade inte lämnat dörren till städskrubben öppen heller. Funderade helt seriöst på att gå hem och lägga mig igen men satte mig istället på en stol och väntade. Efter ca 1 timma kom chefen och då  kom hon plötsligt på att: Oooops det är ju jag som har nyckeln, jag skulle ju vart här tidigt... OJDÅ! åh, kunde ha sovit en timma till. 

Nu är  jag hemma och pappa ringde precis å fråga om jag ville ha sushi och OFCOURSE vill jag de! så nu ska jag åka och äta sushi :D
                                                                               

Kommentarer
Postat av: ida

nu kommer jag ju hänga här ett tag ;)

2008-07-31 @ 22:23:22
URL: http://lillalillaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0