2 NOVEMBER

Det blev utgång igår, ganska oplanerad och inte fullt så rolig som i torsdags men de funka väl.
Gick in på bryggeriet där det var knökfullt - fick stå med vinterjacka och väska på dansgolvet eftersom det var fullt i garderoben. När vi kom ut från bryggeriet så lukta det så mycket kebab att vi tillslut bestämde oss för att gå till kebabhouse och äta nattmat -  bästa på hela kvällen!

Idag har jag mycket som BORDE göras, bla städa eftersom det ser ut som om det pågått ett tredje världskrig här inne, även plugga.. Har ingen direkt koll på vad exakt det är jag ska plugga eller vad jag ska göra men jag vet att det måste göras. Men eftersom jag levt med mig själv i 18,5 år så vet jag att ingenting av det där kommer att bli gjort.
En annan gång helt enkelt!

Hungrig..måste äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0