BACK TO REALITY

Då var det igång igen, tidiga morgnar och trötta eftermiddagar. Första skoldagen efter mitt sista höstlov invigdes med gym, var alldeles för trött för att ens försöka anstränga mig men lite fick jag iallafall gjort, men det var ytterst lite!

Kom hem för ca 50 minuter sedan - la mig i sängen och plockade fram naturkunskapsuppgiften som vi fick i samband med friluftsdagen. Jag blev helt matt bara utav att se den,fan jag fattar inte och jag är inte intresserad. Jag bryr mig inte om vilka trädsorter som finns på vättlefjäll eller hur det ser ut i deras omgivning, känner inte att jag kommer ha så mycket nytta av det i framtiden ändå.   När ska vi börja göra nåt vettigt och meningsfullt i skolan?

Powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0