BESLUTSÅNGEST

Har beslutsångest, Ensam mamma söker eller Parlamentet?  Vilket ska jag kolla på? Tittar för tillfället på båda samtidigt, men har bara ljud på det ena programmet. Vilka problem jag har!  Ett annat, betydligt större problem jag har just nu är hur jag lösa kommande vecka. Skola, Träning och Jobb är det som kommer ta all min tid, PLUS 3 el 4 naturkunskapsarbeten som måste bli klara. Skulle egentligen ha gjort dom redan på hötslovet men så blev ju inte fallet.. Kommer sitta med arbetena sista kvällen - som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Thildoos

Vill du veta vem som Anette väljer? Har facit ;)

2008-11-10 @ 03:35:21
URL: http://metrobloggen.se/thildos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0