BREAK YOUR LEG!

Träningen med laget gick också sämst. Hoppas verkligen att det bara är en dålig dag och att det inte är något som håller i sig, har ingen ork för sånt trams just nu.

Fredag, 19.21 - matchen som jag sett fram emot hela säsongen..  Tidigare har jag offrat både det ena och det andra för att kunna var med och spela de här matcherna, rivalernas kamp. Och NU... Nu jävlar får jag värma bänk, fan va kul! Kanske inte var ritktigt  vad jag trott eller hoppats på inför just denna matchen men," dom måste få speltid", okej ni ska ha speltid men vad fan hände med min speltid? Kan inte eran speltid vänta? för det kan fan inte min.. Ni kan få all min speltid resten av säsongen bara jag får den här matchen, men fuck no! Fuck you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0