DET GÅR GRYMT!

Sitter hemma i sängen med Ida och försöker få nånting gjort på idrott och hälsa arbetet, det går som vanligt grymt. Vi har suttit i ca 4 timmar men knappt fått nåt gjort.. Jag har dock kommit längre...

Fick lön idag, väldigt efterlängtade pengar måste jag säga. Det jag längtat efter allra mest är att få köpa klänningen som jag suktat efter ett tag nu.. Så jag gick in på hemsidan och tänkte beställa den och upptäcker att den är borta!? Spårlöst försvunnen , den är slut! FUCK!
Inte nog med att klänningen var slut - idag passade även någon på att kleta in min framruta på bilen med typ yoghurt? Jag och lelle blev tvugna att stanna och tvätta bort skiten, samtidigt passade lelle på att tvätta resten av bilen med fönsterskrapan. Duktigt!
På tal om bil så håller min på att rasa ihop. Brummade som en söndertrimmad trampmoped,avgasröret som hänger och dinglar sägs det´. Jag undrar om det är samma dumma jävel som kletat yoghurt som roat sig med att slita sönder det eller om det bara hänger löst...

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0