JAG ÄR FRI!

Den tunga bördan som besvärat mig den senaste veckan är nu ur världen, vilken känsla, vilken befrielse! Jag har likt Geoffrey i Fresh Prince gjort min sista dag på jobbet. Skillnaden mellan mig och han är bara att det verkligen är sista dagen för mig, dock inte för honom. Lullade runt på jobbet i några timmar och gjorde vad som stod på schemat. Tänkte hela tiden på hur jobbigt det var så att jag nu, en stund senare kan känna på hur skönt det är att vara ledig!




Sitter nu i min säng och har planerat att sitta här i ungefär 1,5 timma till innan det är dags att bege sig bort till Kärra och samlas inför match! Jag är taggad,taggad för att värma bänk och för att förhoppningsvis få lite speltid.
Det händer fan inte ofta att jag är taggad inför match, iallafall inte såhär långt i förväg.. Min taggning brukar vanligtvis börja 15 min in i matchen men idag är det andra bullar! Vet inte om det är bra eller dåligt- det återstår att se.

Uppdaterar efter matchen... wiiiiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0