KUNG ZLATAN

Kung Zlatan, ja det är precis vad jag ska kalla honom hädanefter!
Han är så mäktig att jag knappt finner ord, rysningar är vad jag får, ståpäls! 
För er som missade fotbollsgalan kan jag meddela att han fick tre pris ikväll; Bästa anfallare, Hederspriset samt Guldbollen för tredje gången! Och genom att för tredje gången bli utsedd till guldbollsvinnare så är han nu historiskt, första svensken genom tiderna som fått den bolljäveln tre gånger, så jävla bra!
Synd för er Zlatanhatare, det är liksom bevisat nu, han är mäktig! Kunglig är han.

Påtal om mäktig så var dagens Prison Break avsnitt inte att leka med! Satt på helspänn i ca en timma och skådade genierna. Jag beundrar skaparen till den serien, smartass!






Förresten.. Sävehof vann.. STORT!

Kommentarer
Postat av: negermia

yammi, du måste hjälpa mig med en sak. hela min blogg har fuckat sig. du får förklara hur man gör med layouten?

2008-11-18 @ 01:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0