LIGGSÅR

Börjar få liggsår! Har suttit här i sängen sen jag kom hem vid halv 6 tiden, reste på mig en gång för att gå ner och äta men det är väl det enda!
Eftersom jag har rätt mycket att stå i just nu så tänkte jag att jag skulle börja plugga på en av alla tusen uppgifter jag blivit tilldelaf. Började på den ena men klickade ner den lika snabbt som jag fick idén - verkade förjävla ansträngande och tidskrävande, nej usch. Har nu uppe en annan, naturuppgift, men sitter mest och gör annat. Jätteointressant verkligen!








wanted.

Kommentarer
Postat av: kicki

haaaarrregud! ritar en bild på paint! snacka om att ha boooring.. hahaahha

2008-11-13 @ 08:14:40
Postat av: Jamina

Tyst bara!

2008-11-13 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0