NEW SHOES

Köpte förresten ett par nya skor idag. Har gått och kollat på dessa länge men har aldrig riktigt fått tummen ur. Bestämde mig dock för att köpa dom idag eftersom klänningen jag tänkte köpa ändå är slut.. Måste ju kompensera liksom.
Ännu ett par svarta skor i samlingen - mamma blir galen.




Fick nyss en dålig nyhet - Jag är INTE ledig imorgon. Har ett helvetes projektarbetsmöte som jag helt hade glömt, eller kanske förträngt? Får se hur jag gör med det där, har sveriges fetaste hår och jag tvekar på att jag ens kommer in i skolan med det.. Har hört att det finns nåt som kallas dusch - hinner dock inte använda den innan det är dags för möte. Aja jag får se hur jag gör.

Nu ska jag iaf sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0