ONÖDIGT

Träningen var tråkig och onödig, riktigt onödig! Hade A- hall i 1 timma och på den timman hann jag stuka tummen, jätteonödigt!

Är iallafall hemma nu, och som det ser ut nu så kommer jag vara det resten av dagen, kvällen och natten. Skönt det faktiskt eftersom jag känner att orken till att göra något inte finns. Har för den delen match imorgon också, eller a, jag ska vara med och värma upp samt värma bänk.. Det blir jag och lelle på bänken - kanske tar med mig datorn så att jag kan blogga därifrån. Skriva matchreferat, typ 


Kommentarer
Postat av: Svår gissning!

Alldeles för lite hat inlägg!!! ett hat inlägg från matchen hade vart nåt ! haha

2008-11-08 @ 18:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0