RELIGION, JAG VILL SPY

JAG HADE FEL, SÅ JÄVLA FEL! Jag trodde att religion var intressant! Hur kunde jag tro så fel? Det är inte intressant för fem öre. Och det är fan inte ens sant heller, det finns så många religioner och alla ska stämma, fast alla tror på olika saker, Hur fan går det ihop? Kan ju lika görna börja läsa Harry Potter böckerna, lika ovettigt!
 Börjar återigen tro att jag har en släng av ADHD /damp, sitter här hemma och är fullkomligt galen! Så jävla irriterad! Har inte fått skrivet nåt på ca en halvtimma, har istället ägnat tiden åt att svära, bättrat på mitt ordförråd lite!

Jag tror på mig själv och tomten, räcker det inte så? fan asså


Kommentarer
Postat av: mästaren

religion e lika sannolikt som att du slår mig i sten sax påse!!!!! hahaha

2008-11-18 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0