RIHANNA vs KANYE

För er som lyssnade på The voice nyss och undrade om det var jag som ringde in och
vann en skiva med Rihanna så är svaret: JA!
Vem av Kanye West och Rihanna harhar vunnit en skönhetstävling? Jag ringde in och hade inga som helst tankar på att jag ens hade chans att komma fram men plötsligt så svarar radiokille: hallå, hallå!? Jag var framme!
hahaha.
Svarade rätt på frågar gjorde jag också och vann därmed Rihannas senaste skiva samt en plats i veckofinalen imorgon. Nu blir det till att plugga Kanye och Rihanna. hahah

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA! grymt, lycka till ;)

2008-11-06 @ 19:29:01
Postat av: Frida, den lilla ;)

haha, grymt :D

2008-11-06 @ 22:48:32
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0