STEPPING STONE

Hemma igen efter träning, eller det var ju ett tag sen jag kom hem men jag har inte hunnit uppdatera.
Är lite mindre irriterad nu jämfört med vad jag va vid förra inlägget, har kommit en bit påvägen och har väl bara hälften kvar ungefär. Jag har ju hela natten på mig så förhoppningsvis så hinner jag väl få klart det innan imorgon kväll.

Ställde in morgonlektionen imorgonbitti. Kommer bli tvungen att dygna och jag vill inte utsätta någon i min grupp för mitt morgonhumer, känner inte heller att vi kommer få gjort nåt ändå, inget som man inte kan göra hemma iallafall. Har dock religionslektion så jag måste till skolan i vilket fall...
Onsdag imorgon vilket innebär träningsledigt - skulle ju faktiskt behöva sy känner jag, annars kommer vi verkligen inte få klart det. Menmen får väl se hur det blir med den saken, tänker inte enbart lägga min tid på gruppens arbete eftersom även jag har andra saker för mig. T.ex. plugga Idrott och Hälsa samt Naturkunskap som står på tapeten härnäst. Jag blir så trött!

Take it all, or leave me alone.

-----

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes dear, it's still the same.

vi kan ta de ngn kväll på msn framöver när jag är tillbaka, det är ingen brådska ;) blir så irriterad bara

2008-11-18 @ 22:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0