SU(R)SHI

Tråkig dag som har bestått av mycket plugg. Har egentligen ingen brådska med pluggandet  eftersom uppgiften inte ska vara klar förräns i slutet på nästa vecka.. men lite framförhållning har ju aldrig skadat!

Köpte förresten årets vidrigaste sushi idag. Det har öppnat en ny sushirestaurang i Sävedalen som jag och Ida tänkte att vi skulle testa. Ingen bra idé inser jag nu efteråt. En sushirestaurang ska bestå av rå fisk, ris, sesamfröm och roliga japaner - ingen svensk besserwisser som tror att hon är professor i sishiologi.Ingen sushi utan japaner, så är de bara.
Ne fy, "Sushibiten" i Sävedalen - 0 av 5 laxar.'


Mamma kom precis upp med två rostade mackor. mmm tänkte jag innan jag insåg att det var marmelad på mackorna?! Sen när fan börja jag tycka om marmelad? blä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sushilover

2008-11-27 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0