THANK GOD IT'S WEDNESDAY!

Jag tackar gud för lediga onsdagar! Träningsledig alltså. För ledig från skola och jobb har jag inte vart - kom preciiiis hem från jobbet och min kropp är helt död. Tror inte att en rutinerad arbetskvinna/man skulle tycka att detta jobb är speciellt ansträngande men för mig - oh herregud, svinjobbigt! Lyckades även med att dunka i huvet i en plåtbehållare som satt på väggen, arbetsskada?
Ta ut på försäkringen! yes.



Har förresten fått ÄNNU en uppgift i skolan, en religionsuppgift. Precis som många andra gånger så vill lärarna nu att  ska lösa världsproblem, på en vecka!? Det finns folk som jobbar heltid med sån här skit och vi ska lösa det på sju dagar. klona mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0