VIRTUAL INSANITY

Har den senaste timman ägnat mig åt att läsa igenom alla mina inlägg från September, Oktober och November. Bara det säger ju en del men jag har nu verkligen insett  vilket tråkigt liv jag har - det enda jag gör är att träna, plugga, gå i skolan och titta på TV. Enstaka gånger händer det att jag irrar runt på stan men hittar då oftast ingenting. Men vad ska man göra, kan ju inte direkt ändra
på det, jag är ju så illa tvungen!
_____________

Har förresten lagt in lite låtar på min oanvända men odugliga iPod. Skärmen är helt krashad och har varit sen jag fick den typ, hann använda den en dag innan den gick sönder. Är iallafall ruggigt nöjd med mina nyupptäckta låtar, lovely!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0