18.18

Har spenderat dagen till att göra absolut ingenting, nästan. Det var väl ungefär vad som var planerat också. Tror att pappa är lite irriterad på mig som suttit framför datorn i princip hela dagen.. Men vem bryr sig, vill han umgås så får han komma.

Har faktiskt städat mitt rum också, det såg ut som sju svåra år innan, men det är lite bättre nu iallafall. Dammsög och dammtorkade lite, kände att det var på tiden - ett jävla tag sen sist. 

Adios!

Jag var mitt uppe i inlägget när pappa skrek nerifrån: Har du tänkt att dammsuga här nere eller?! Det hade jag verkligen inte tänkt, varför tror han det? Fick iallafall pallra mig ner och dammsuga hallen och vardagsrummet - jag blir så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0