B-FILM

Dålig bloggupdate idag, ber om ursäkt för det men jag har
faktiskt haft vettigare saker för mig. hehe. Har umgåtts med P♥
hela dagen, har inte gjort nåt speciellt, legat i sängen och började kolla på en film jag laddat ner. One missed call hette den, den verkade jävligt bra när jag läste recensionen av den och jag rös av trailern, men fan så fel. Vi satte på den och kollade i ca 25 min, satt och skrattade där man egentligen skulle bli rädd, herregud vilken B -film.

Sitter just nu och kollar på Barcas eftersända match, vet redan hur den slutar men det är kul ändå. 6-1 står det just nu vilket också blir slutresultatet.
 Såg även på aftonbladets hemsida att Zlatan klackat in ett mål idag för Inter, great!

Får se hur jag gör med matchen imorgon, eller idag rättare sagt. Känner mig fortfarande sjuk och jag tror knappt att jag orkar med uppvärningen.. Men jag får se hur jag känner mig imorgon - funderar på att försöka plåga mig igenom matchen för att sedan bli sängliggandes en vecka, idiotiskt men vad gör man inte. Återstår att se.

Nu ska jag nana, Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0