BACKAPLAN

Vaknade vid halv elva och såg att jag hade sex obesvarade sms på mobilen, wohoo vad poppis jag kände mig. Ett av smsen var ifrån mamma där hon undrade om vi skulle åka till backaplan och prova ut den nya sävehofjackan - Så fick det bli. Väl inne på stadium så kom jag på att det faktiskt är utprovning av just den jackan imorgon i partillebohallen, onödigt.

Kollade även runt i lite andra affärer på backaplan. Det var rårea på gina med ställningar och bord fulla med 49:- kläder. HIttade inget på rea men hittade däremot en vit klänning som skulle vart fin att ha på studentutspringet. Köpte den inte och lär inte göra heller, om jag inte önskar mig den i julklapp? Det kanske hade vart nåt!







-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0