CONCUSSION

Eftersom hjärnskakning misstänks så har det varit lite sparsamt med inläggen idag.
Huvudvärken, som jag berättade om igår ledde senare till illamående vilket är tecken på hjärnskakning.
Ingen vet säkert ännu men det är bäst att ta det lugnt så att jag inte förvärrar det. Får därför inte träna på ett tag och avråds från att titta för mycket på datorn och Tv;n
Smart som jag är så har jag sparat min dator och tv tid till kvällen så att jag har något att göra. grymt!

Läste i metro att blondinbella tar en paus ifrån bloggandet, eller tillochmed har planer på att lägga ner den. Vad håller hon på med ? Hon är känd pga bloggen och nu spelar hon över och tror att hon bara kan lägga ner den och bli känd på annat håll eftersom hon redan är inne i svängarna. åh
Skyller på att hon måste "tänka över och bearbeta" det som hände henne i italien, i juli.. Hon tog ju paus direkt efter det och nu, tre månader efter ska hon ha en igen. Tror hon att det fungerar så i verkliga livet. Hon tror på lyx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0