DRESS TO IMPRESS

Sitter här i sängen vilket jag har gjort i ca 3 timmar, känner hur dagen bara flyger iväg. Funderar på att köpa mig en feting godispåse och hyra en film att underhålla mig med resten av dagen - allt annat känns alldeles för ansträngande.

Kollade runt på lite kläder på internet förut, hittade en klänning som va rätt fin. Kostar ca 350 kr, men med frakt och allt vad det heter så skulle slutsumman hamna på ca 450 kronor.. Har slösat  1300 kr på 4 dagar i polen så frågar är om det är värt det...
Klänningen finns bara i brunt vilket iofs var ganska snyggt, men inte på mig kanske? hur ofta använder jag klänning? är det värt det? Vad tycker ni?










Kommentarer
Postat av: carrii

snygg!! Nyår? =)

2008-10-08 @ 19:15:01
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Jamina

JA!, nyår det hade vart nåt! :D

2008-10-08 @ 23:14:28
URL: http://jaminaroberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0