GAMA IS BACK


De utlovade bilderna på gårdagens inköp.
Vit tunika/linne - 49:-
Svarta örhängen - 30:-






Som ni ser så är det även en plattång med på bilden. Den plattången, hör och häpna, FICK jag idag som ersättning eftersom jag väntat så länge på att min ska bli reparerad. Istället för att ens skicka in den på reparation så lät dom den alltså ligga där bakom disken och vänta på jag vet inte vad, bättre tider typ. Bättre tider kom också eftersom bellbox tog beslutet att ge mig en ny. Tydligen ingenting dom "brukar göra" så försök inte gå dit och göra samma sak men jag måste medge att det var ett väldigt klokt taget beslut. Och i rätt läge också eftersom jag hade planer på att storma hela butiken inom en snar framtid. Nu slapp jag de också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0