GENERATION FETT

Dagen började med UF lektion och religionsprov som jag tidigare nämnt. Det gick faktiskt helt okej och jag kände att jag fick med det jag tyckte var viktigt, vilket inte var så mycket.
Åkte sedan till stan med Kicki för att hitta en present till Ida som ska ha middag på fredag. Vi irrade runt ett jävla tag innan vi till slut fastnade för något. Får hoppas att hon blir nöjd, eller aa hon har ju inte direkt nåt val - bara att tacka och ta emot!
Köpte även lite grejer till mig själv - bilder på det kommer KANSKE senare.

Har även spelat match och umgåtts med P idag. Vi vann matchen rätt övertygande men min insats tänker jag inte ens kommentera eftersom den rent ut sagt var bedrövlig. Fyfan vad pinsamt, jag skäms.

Generation fett på trean, åh herregud vad äckligt det är.  Sjukligt feta kvinnor som får betalt för att sätta sig på män. Män som tänder på det, perversa helveten. USCH!



Stötte på detta datahuve på stan. Svensexa? hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0