IT'S ALL ABOUT TRUST

Dagenbörjade med en irriterande tråkig skogsvandring på ca 2,5 mil. Tanken var att vi skulle leta efter kvarlevor av ryggradsdjur samt skåda träden, kolla vilken trädsort som stod i vilken lutning, vad som fanns runtomkring osv. Eftersom jag inte är någon skogsfantast eller fridluftsmänniska så hade jag ingen aning om vilket träd som var vilket, och eftersom läraren typ sprang ifrån oss så gick det ju inte att fråga honom heller. Det kommer gå grymt med den uppgiften, really.

Har även tränat, vilket var ungefär lika tråkigt som vandringen, inte lika men nästintill. Jobbigt som fan var det också, kan bero på att jag inte tränat eller spelat sen förra söndagen, men ändå. Hela försäsongsträningen försvann på en vecka, fan va onödigt!

Jag vet varken in eller ut längre, du vet vad jag har sagt till dig men det är svårt. Svårare än jag trodde.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0