KHK - IKS

Trots att min förkylning ännu inte är över så har jag beslutat mig för att spela. Känner inte direkt att jag har speciellt höga förväntningar på mig själv eftersom jag vet hur det gick senast jag spelade och va sjuk- sen att jag inte rört en handboll på en vecka gör väl inte den saken bättre.. Menmen, hur som helst så ska jag spela och hur det går we'll see after matchen.





Kan även passa på att meddela att jag inte sovit speciellt bra inatt. Vaknade upp mitt i natten helt svettig av "kvinnligt magont" som man tvingas ha varje månad - vred och vände mig i ca en timma innan jag insåg att det kanske var bättre att gå upp och ta en värktablett... Känner att det är dags för en sådan nu med.



BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0