KLADDKAKA

Kvällen har spenderats hos Kicki, kollat fotboll och bakat kladdkaka är väl ungefär allt vi gjort. Eftersom internet strejkade så fick vi sysselsätta oss med annat vilket då blev Kladdkaksbak - jag vet inte hur det kommer sig men vi lyckas tamejfan aldrig få till den! Trots att dagens kaka var den godaste på länge så blir den aldrig sådär perfekt, alltid torr och jävlig.

Fotbollen kollade vi ju som sagt på. Matchen slutade 0-0 som säkert alla redan vet. En annan sak till som alla säkert också redan vet men som jag gärna skulle vilja förtdliga är att Elmander är helt värdelös. Eller var idag iallafall. Hade han satt sina chanser så hade Sverige vunnit med minst tre noll, MINST! hur svårt kan det va?




Mitt hemmabygge till halsduk  som jag gjorde klart igår. Den blev inte riktigt som jag tänkt mig utan dubbelt så stor -  men den får la duga ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0