KLIMAKTERIEKÄRRING

Det blev ingen film eftersom tiden rann iväg, men popcorn blev det allt. Istället för film så har jag, tro det eller ej, börjat med en TREDJE stickning. Känner hur jag blivit lite utav en stickoman, eller kanske en klimakteriekärring? Känner mig som en sådan för tillfället faktiskt.

Årets första julklapp är nu inhandlad. Det blev ett par byxor till mamma för 99 kr. Det finns risk för att hon läser det här men det gör ingenting eftersom hon redan vet att jag köpt dom. Hon var med och provade ut dom och uppmanade mig om att dom här kan DU ju faktiskt köpa till mig i julklapp. Bäst att du gör det nu, det finns inte så många 27or kvar.
Her word is my law.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0