MISSION COMPLETED

Har äntligen stickat klart min halsduk/löspolo. Den blev mycket större än beräknat, alltså alldeles för stor för att bara dra över huvudet, men tillräckligt stor för att vira den två varv. Perfa!
Lägger in bild på den sen, senare ikväll när jag kommit hem.

Känner för att lägga mig tidigt ikväll, tråkigt men sant. Kanske börja på en ny halsduk, faktiskt kul att sticka när man har brist på saker att göra. (trodde aldrig att jag skulle säga det där!)
Jag lär inte få sova mycket de närmsta två veckorna, iallafall inte på dagarna eftersom mina träningstider kommer att vara annorlunda då så det är väl bäst att passa på medans man har tid.

Nu ska jag plocka fram kläder till sen så jag slipper stå med de sista sekunden - sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0