ONT I MAGEN

Trots att jag ska upp ofattbart tidigt imorn så sitter jag här, vaken halva natten som vanligt. Jag har haft ont i magen  hela dagen och jag kom precis nu i skrivandes stund på vad det kan bero på. Jag har inte ätit något sen igår, lite mariekex idag på förmiddagen, ett salt S på kvällen, inte konstigt.. Jag tror dock inte att det är det de beror på,  jag anar att det är ditt usla beteende som ger mig magont. Jag kan inte släppa de.

Har hajk med klassen imorn, vandra i skogen leta fossiler av ryggradsdjur samt skåda träd. Fyfan vad intresant, känns verkligen lockade och passande just nu, det går grymt för mig!

Jag fattar det inte, erkänn bara, du sjunker mer och mer för varje gång du förnekar det. Stå för dina handlingar och lev ditt liv därefter, skäms inte.
Got no time for no haters.

Kommentarer
Postat av: M

Pink-There you go

2008-10-22 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0