ROSETTER

Har landat nu efter att ha vart ute hela dagen. Backaplan var vårt mål idag, vi åkte dit, kollade lite i affärer. Det var egentligen inte menat att jag skulle köpt nånting men nu blev det så iallafall. Köpte ett par örhängen samt schampoo och balsam. Kicki däremot fick köpt en hel del.. Men så är det när man är knös.

Tog årets omväg när vi skulle hem. Eftersom det var feting kö på motorvägen så bestämde jag mig för att ta en genväg (läs: senväg). Trodde jag var riiiiktigt smart där men när vi väl kom fram till utfarten där jag hade tänkt att jag skulle svänga in på motorvägen så var den avstängd pga vägarbete.grymt




Ska snart åka härifrån igen, ska till partillebohallen på handbollsfest som dom kallar det. Göteborgsderby, Sävehof - RIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0