TORSDAG

Det blev ännu en sen kväll igår men jag tog mig upp ändå .Pappa fick agera levande väckarklocka imorse eftersom jag glömt min i bilen. Jag trodde att det var en ilsken björn som stod och knackade på min dörr- inte det bästa uppvaknandet kanske.

Är nu hemma igen efter en som vanligt, degig skoldag. Vi hade "frivillig" lektion i UF eftersom vår schemalagda lektion blivit inställd. Våran grupp var där eftersom vi känner att vi behöver jobba ikapp lite, bra taget initativ av oss. Vet egentligen inte om vi fick gjort så mycket men det känns ändå bättre att ha vart där.

Hade också ett blixtmöte med vår projektarbetsgrupp i bamba, bestämde oss för att jobba vidare på det vi påbörjat och sen ha en msn-date i kvadrat halv 10 ikväll...

Sitter på helspänn och väntar på att Kicki ska ringa, hon borde vara klar snart!
Uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0