ÖKEN

Dålig update både idag och igår har det varit nu när jag kollar igenom bloggen.  Anledningen är väl helt enkelt så att jag inte har haft något vettigt att skriva. Jag säger inte att mina andra inlägg är speciellt vettiga dom heller men då har jag iallafall känt att jag har haft någointing att skriva. Har många gånger haft inlägg på lager som jag bara väntar på att få publicera, men de senaste så har det inte vart så.. Bloggtorka helt enkelt.



Dagen har iallafall spenderats hemma. Gick aldrig till skolan imorse, vi hade bara träning och eftersom jag fortfarande känner mig sjuk sen helgen så hoppade jag den.Tror att det hela blev värre efter jag spelade i söndags. Ska iallafall försöka gå till träningen idag, var inte där igår men känner att det verkligen är på tiden nu eftersom jag inte tränat på snart 2veckor - är trots det uppskriven på match imorn igen (!!!) vafan..

Nu ska jag återgå till mitt pluggande.. Det har inte blivit så mycket av det även fast jag tagit mig tid åt det, det blir till att sitta uppe sista kvällen som vanligt. Rutin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0